Yapı Müteahhidinin Geçici Olması Halinde İstenilen Belgeler
Geçici Yapı Müteahhitlik Yetki Belgesi Numarası
Verilebilmesi İçin İstenen Belgeler
1- Tapu fotokopisi
2- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
3- Müdürlüğümüz 107 Nolu Dahili Numarasından Alınacak Referans Numarası İle Halkbankasına 2000 TL Yatırıldığına Ait Dekont Aslı (Havale ve Eft işlemleri ile yatırılan ücret dekontları kabul edilmemektedir.)
4- Yetki Belgesi Başvuru Formu (EK-1)
5-Geçici Belge nosu için aşağıda bulunan geçici müteahhitlik yetki belgesi numarasının kullanımına ilişkin bilgilendirme doldurulacaktır.
6- Müşterek tapularda ortaklardan noter onaylı muvafakatname istenmektedir.
7-Vekaleten başvuru yapılması halinde Çevre ve Şehircilik il müdürlüğünde yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası almakla ilgili ibarenin vekaletnamede olması zorunludur.
ÖNEMLİ NOT: Geçici yapı müteahhitliği yetki belge numarası alınabilmesi için yapılacak inşaatın( Bodrum kat hariç, en çok 2 katlı olacak biçimde ) toplam inşaat alanı 500 m2’den küçük olma şartı vardır.
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız.